Reklamacje

MAMISY Magdalena Gadomska odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres MAMISY Magdalena Gadomska podany w górnej części Regulaminu, na koszt firmy.

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że MAMISY Magdalena Gadomska niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez MAMISY Magdalena Gadomska albo nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.

MAMISY Magdalena Gadomska rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. 


W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi MAMISY Magdalena Gadomska.